Kort vecka

Sist jag kollade hade veckorna alltid sju dagar. Nu vet jag inte vem som ändrat på det men någon måste ha gjort det. Jag är i alla fall bara med på ungefär fyra dagar per vecka. Så känns det. Då var det torsdag igen, igår var det väl måndag..?
Igår hade vi heldag i Höllan med våra älsklingar. Var ute massor och promenerade. Lite fikapauser såklart.
 


Det är knäppt vad jag och Anna tar på oss projekt när vi är ensamma med barnen. En dag färgade vi mitt hår med två vrålande barn. Igår badade vi alla fyra. Första gångeni badkar för Ludvig! Inte lika förtjust som sin mamma var han. Men det var väl tur att någon av oss uppskattade det i alla fall. Mamma mös =)


Kommentarer
Emma säger:

Vilka härliga mysdagar ni haft!



Har ett nytt uppdrag till dig, denna gången ska du få genomföra minioperation! Var hos tandläkaren idag som proppade ner tussar med bedövning i hålet i käken, dessa ska du få pilla upp om du vill. Mamma vägrar och jag ser inte riktigt.



Kram Emma

2008-11-13 @ 23:15:31
URL: http://emisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0