TANDLÄKARSKRÄCK =(

Jag är verkligen barnsligt rädd för tandläkaren. Har varit där idag och lagat ett hål. Jag vet egentligen inte vad det är som gör att det känns så fruktansvärt i hela kroppen. Kanske är det ljuden av alla verktygen mot tänderna, eller det faktum att två människor hänger över en och försöker kväva en genom att stoppa så många saker i munnen på en som dom kan. I alla fall har jag sån hjärtklappning när jag kommer dit att haklappen de sätter på mig hoppar upp och ner mellan bröstet och ansiktet. Och då har jag inga stora bröst.... Sen när de började darrade jag som ett asplöv i hela kroppen. Ändå måste jag säga att Amel var väldigt trevlig, han luktade inte ens illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0