Tjihooo!!

Nu har jag blivit inspirerad av systeryster att skaffa en egen blogg. Sitter hemma hos henne och får hjälp. Jag riktigt känner hur hon vill skrika på mig när jag segar med datorn. Men med mig har hon tålamod... hihi. Eller så är det bara för att hon har Ludvig sovandes i famnen som hon låter bli. Det första låter mer smickrande.
Är egentligen här för att fira pappa, han fyller 49 år idag. Det är gammalt.
Nu har familjen lyckats väcka Ludvig. Ingen annan än jag som är ledsen för det... Det är tokigt vad vuxna människor kan bete sig underligt med en bebis i närheten.

Nä, nu vill fisen nog ha mat snart

Kommentarer
Tessan säger:

Hej kompis! Såg din bloggadress på din msn. Vad kul!! Kolla gärna in min =)

Kraaaaaaaam

2008-09-25 @ 19:51:48
URL: http://sessatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0