Fint väder

Idag har jag hängt ut tvätt för första gången i år. Det luktar så underbart gott. Vi har haft kaffefika i trädgården också. Mormor och Emil kom förbi under eftermiddagen. Vi följde mormor en bit hem och tog en gungtur på lekplatsen. Jag tvingade ut henne i sanden på lekplatsen så att hon skulle se Ludvig ordentligt när han gungade men det visade sig vara en mycket dum idé. Hon fick bogseras ut. Av mig.



    

Förresten såg vi det nya programmet, Japansk-tv-show-vad-det-nu-hette. Jag älskar Tore. Man kan bara älska honom. Och jag höllt på att ramla ur soffan som jag skrattade när han höllt på att svimma av sitt skrapsår på hakan. Tore borde ha en egen TV-show. Kanske jag borde starta en grupp på fejjan...

Kommentarer
Sessatessan säger:

Älskar du Tore...?! Kolla då på min blogg... blir du avis, hahahaha!

2009-04-09 @ 22:57:00
URL: http://sessatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0