Fredag

Jag älskar att det är vår. Och jag älskar att jag och Carro ligger i sängen i uterummet och blir varma av solen som lyser på oss. Mindre roligt är det att Ludvig låter värre än en 150 kilo tung, rökande man med sömnapnéer där han ligger och sover i sin vagn. Men, men. Förkylningar hör väl till. I vaket tillstånd lider han inte av det. Han är lika glad som vanligt. Vi har nyss varit i Albäcksskogen och fått Ludvig fotograferad. Monsterfina bilder som ni snart kan hitta hos moster.

För tillfället arbetar mannen och P på ovanvåningen. Det ska bli så otroligt skönt när der är klart. Kan väl tänkas att det inte blir förrän i höst. Men. Jag ska vara en tlmodig fru som låter mannen arbeta hur mycket han vill utan att gnälla över att jag har tråkigt. Jag får väl be syster om att flytta in under tiden.

Nä, om jag skulle gå ut och gräva fram häcken bland ogräset?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0