Överstökat

Då var man en leverfläck fattigare. Men jag tror att jag klarar mig ganska bra ändå. Dessutom kom jag ju hem med tre stygn istället. Bytt är bytt.
Jag vågade inte titta under ingreppet. Min nyfikenhet brukar vara ganska äcklig ibland men här gick nog gränsen. Att se skalpellen sära mig från en bit av mitt kött var lite väl magstarkt. Jag är inte så tuff när det gäller mig själv... Men att ta stygnen ska jag väl klara av. Bokade ingen tid till distriktssköterskan. Jag inspekterade köttbiten noggrannt när den var bortplockad också. Jag tyckte nog att hon tog lite onödigt mycket fettvävnad från bröstet. Jag menar, det finns inte så mycket att ta av. Kanske man kan få tillbaka det efter analysen om det inte är några konstigheter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0