Projekt middagslur

Sedan en vecka drivs det ett nytt pjojekt på Balders. Det innebär att Ludvig bara ska sova middag en gång på dagen. Han bestämde själv en dag att det blev bra så och sov den natten mycket bättre än tidigare. Så jag tyckte att det var värt att prova ett tag för att se. Och det har änsålänge fallit ut väl. Jag vet att jag inte ens borde andas om det här på bloggen. Att offentliggöra en förbättring brukar innebära att förstöra den. Men i alla fall så gör jag det ändå. Nu vaknar han ungefär tre gånger per natt. Den ena gången brukar vara innan vi gått och lagt oss. Igår var det kanske inte så lajbans när han var vaken mellan elva och halv ett och bökade och gnällde. Men efter det sov han i ett sträck till klockan sju. Så det är ju ändå mycket bättre än tidigare då han vaknade varannan timme ungefär oh i perioder under natten var tionde minut. Det är helt galet. Borde man inte kunna sova när man är nio månader? Han har haft en del nätter på sig att öva. Skulle det vara svårare att sova en hel natt än att krypa? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0