Sommar på Balders

Idag har det var en underbar dag. Fredrik har jobbat på ovanvåningen hela dagen, det är det enda som varit tråkigt. Morfar kom hit i morse för att klippa gräset så då följde jag och Ludvig med ut. Inget är så härligt som lukten av nyklippt gräs. Vi var inne för att äta lunch sen fick han sova ute i vagnen. Då hade Carro och Madde kommit för att sällskapa. Idag hade jag bestämt mig för att bara slappa när Ludvig vilade middag så vi tog en glass i solen och låg sen bara på trädäcket. Vi bara fanns.
Dessutom har jag haft tvätten hängandes ute. Det är den mest underbara lukt man kan tänka sig (eller var det gräset?).



     


Kommentarer
Carro säger:

Trillade in här av en slump och tyckte att jag såg bilder som påminde om Stavstensudde kanske? Eller något annat nybyggt område i Trelleborg. Kul att hitta någon som bloggar härifrån! :)



Kikar in igen. Ha det gott!

2009-04-15 @ 09:58:13
URL: http://carooooline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0