Söndag

Jag är hungrig. Sitter och funderar på om jag egentligen inte är döende av svält. Jag kom nyss på att jag bara ätit frukost idag. Och inte är jag sugen på att laga nånting heller. Mannen är på inköpsrunda i Tyskland och kommer inte hem förrän sent ikväll. Det finns förståss en burk mat i skötväskan som det var tänkt att Ludvig skulle ha till kvällsmat... Hmm...

Fingrarna värker också. Men ack så vacker rabatten är. Fick hjälp på slutet av min kära granne. Det är roligt när våren kommer att man ser lite folk igen. Och grannfejderna blommar upp. Änsålänge tror jag inte att vi bahöver ha något med Achberg att göra. Men det finns nog potential i grannskapet.

Kommentarer
Josie säger:

hej,

tack så mycket!! :) Din börjar ju bli stor nu! :)

Ja, jag antar att dom flesta känner så här i början! Dblir väl bättre antar jag! eller?

2009-04-13 @ 16:49:57
URL: http://metroblogen.se/josiesnuss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0