1 minut

Busar lite och skriver en snabbis från jobb.

Av någon konstig anledning trivs jag så bra här. Carro skulle vara barnvakt idag och få mysa med Ludvig men hon har blivit sjuk. Man skulle nästan kunna säga att hon varit jättesjuk. Men idag har hon varit hos doktorn och fått supermedicin. Mina diagnoser om hjärnblödning, snabbväxande tumörer och hjärnhinneinflammation verkar inte stämma. Inte sjukvårdsupplysningens tips om svininfluensan heller för den delen. I alla fall så var det på vippen att jag inte kunde jobba idag på grund av sjukdomen. Men Fredrik hade lugnt på jobb och tog en pappaledig dag. Han och Ludvig skulle ta en sväng på stan och han fick lite tips om vad man skulle göra där för att passsa in bland de föräldralediga.

Igår skjutsade jag bror min till sjukhuset för en mindre operation. Kollade till honom på kvällen och han verkade må bra. Med andra ord skrivs det nya kapitel i den omtalade boken Kronholms- sjukhuset tur och retur

En glad nyhet är att Carro har fått en lägenhet. Den 1 september flyttar hon, officiellt, hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0