Sen sist.....



Ludvig har fått den bästa presenten någonsin. En gräsklippare fick han av lilleLudde. Idag har har och morfar klippt ikapp.




Vi var och såg U2 i Göteborg i bitande kyla. Som väl var hade vi packat med jackor, sjalar och varma tröjor.




Ludvig har busat med fjällan och blivit klippt av hennes mamma. det gick hur bra som helst när man fick titta på Iggle Piggle under tiden.




Underbara, efterlängtade Viktor har tittat ut.



I helgen var vi i Båstad för lite strandhäng, innebandy och trevligt umgänge.

Har varit otroligt dålig på att uppdatera på sistone. Jag har varken haft tid eller lust. Nu tror jag att i alla fall lusten är tillbaka. Sommarens alla planer börjar också bli avbockade. I och för sig ersätts de av innebandy, styrelsejobb, vanligt jobb och dagisliv. Så jag tiden borde nog bara bli mindre fri.

Kommentarer
Emma säger:

Tack för uppdateringen :-)

Nu vet jag att ni har det bra och vad härligt ni ser ut att ha haft det!



Kram Emma

2009-08-11 @ 17:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0