Kväll

Nu nannar Ludvig. Fredrik är och växlar pengar. Imorgon bär det av till New York för hans del. Min lilla semester blir i Höllviken tillsammans med Anna och Alma. Det var ett tag sedan vi fick mysa tillsammans som gräsänkor. Förr kunde det gå riktigt vilt till. Änkekvällarna på rådmansgatan glömmer jag aldrig! Nu ska det ska bli riktigt roligt att barnen får så mycket kvalitetstid tillsammans. Imorgon kommer två andra kompisar också ut för lite fika och pulkåkning. Jag och Ludvig hoppar nog över pulkan och åker till Malmö för att träffa mormor istället. Hon blev förresten opererad igår och mår bra. Nu ska jag njuta av mannen för sen får jag inte se honom på fem dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0