Solsken

Idag blev man helt varm i själen när man vaknade. Eller kanske hade inte solen gått up när jag vaknade, men senare blev jag glad. Vi slängde barnen i vagnarna och gick en runda i byn. Sedan blev det lite shopping på gallerian. Det spelar ingen roll hur dåligt det låter, för visst blir man lycklig av att spendera lite pengar. I alla fall ända tills man tittat på kontoutdraget. Hemma igen blev det bus och mys resten av dagen. Nu sitter Anna och jag och jäser i soffan. Min mage är så full av världens godaste kycklingmat, chips och turkisk peppar att den håller på att explodera. Aldrig kan jag sluta i tid. Mamma fick förresten åka hem idag. Det var hon lycklig över. Hela helgen utan TV bredvid en tant som snarkar så att sängen skakar hade hon aldrig stått ut med.



       

Kommentarer
Emma säger:

Vilka små gosingar!



Härliga foton.....

Imorgon är det dags, har du packat?!



Kram Emma

2009-02-14 @ 12:38:20
URL: http://emisen.blogspot.com
Sessatessan säger:

Ååååh var det idag du skulle iväg?! Den presenten du fick när du fyllde år!? Såååå nyfiken!! Måste berätta sen vad det var för roligheter!! Kram

2009-02-14 @ 16:48:27
URL: http://sessatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0