Söndag

Idag vaknade jag och blev förvirrad meddetsamma. Bredvid mig i sängen låg Carolin (vilket är lite ovanligt. Oftast brukar det vara Fredrik). Dessutom så återupplevde jag den berömda jordbävningen. Det var bara det att den ägde rum inuti mitt huvud. Dessutom var min mage i uppror. Jag har ingen aning om varför det var såhär. Lyckligt nog mår jag väl nu, ni behöver inte vara oroliga för mig. Magen kan jag kanske förklara med att Emma bjöd på mjölkdrinkar gjorda på gammal mjölk igår. Annars får jag tacka tjejerna (och emil) för en mycket trevlig kväll.

Kommentarer
Anonym säger:

Hej du!

Mjölken var inte gammal, hade läst fel på förpackningen. Den gamla mjölken hade jag hällt ut. Jag har också haft en mage i uppror idag, trots att jag inte druckit några mjölkdrinkar. Det beror på alkoholen!



Kram Emma

2009-02-08 @ 21:32:21
Emma säger:

Hej du!

Mjölken var inte gammal, hade läst fel på förpackningen. Den gamla mjölken hade jag hällt ut. Jag har också haft en mage i uppror idag, trots att jag inte druckit några mjölkdrinkar. Det beror på alkoholen!



Kram Emma

2009-02-08 @ 21:33:36
URL: http://emisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0