Torsdag

Jag kan inte förstå att det är torsdag idag. Var tog denna veckan vägen? Idag har Carro fotat mig vid stranden. Lägger kanske upp nån bild imorgon. Fingrarna höllt på att ramla av så kallt det var. För jag fick inte ha så mycket kläder på mig. Hon är ganska bestämd ibland syster. När hon får sina idéer, då har hon liksom en bild i huvudet och ger sig inte förrän det blir som hon tänkt. Annars har jag mest hängt hos folk och ätit idag. Mamma bjöd på frukost och senare kaffe och kaka. Under kvällen bjöd jag in mikg på middag hos Petersons. Med andra ord har det varit en trevlig dag.

Nu sover Ludvig och jag är helt färdig. Undrar om jag kommer i säng i tid idag. Klockan lyckas alltid bli tusen fast jag bestämt mig för att sova tidigt. När jg sen lägger mig är jag helt hög på datorflimmer och kaffe (som det har blivit en dålig ovana att dricka på kvällen). Jaja, bättre lycka ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0