Vårkänslor

Vilket härligt väder det varit idag. Jag blev så lycklig när jag kom ut i förmiddags. Solen värmde ordentligt i pannan och det luktade vår. Jag gick till och med med jackan uppknäppt från sjukhuset till stan (det kan ha haft något att göra med att jag körde vagn och pratade i telefon och bara är utrustad med två händer. Men ändå.)
Annars har jag fikat idag. Började runt tolv och har sen haft fullt upp tills Fredrik kom och hämtade oss i stan klockan fem.

*Toast med salami
*Köttbullsmacka med rödbetssallad
*Rester från Carros kycklingsallad
*En halv semla
*Rester från Emmas kanelbulle
*Varm choklad
*Blåbärspaj med vaniljsås

/ Hungrig tjej -84

Kommentarer
madde säger:

haha, hungrig tjej 84 ;) jag gillar det..

2009-02-27 @ 00:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0