Vilken dag!

Då var jag hemma igen efter en helt underbar dag. Klockan var väl lite över tolv när Jan startade bilen på Balders. Ungefär vid Skegrie upptäckte jag att det bara var jag som hade packat badväska. Åh, vad jag har blivit lurad. Badkläder var bara för att vilseleda mig. När vi sen kör upp framför vanningen, kliver ur bilen och Jan kör iväg börjar jag bli lite nervös. Vad ska jag nu hitta på för konstsim själv? När fotodokumentationen framför etrén är klar ångrar sig dock tjejerna igen och Jan kommer tillbaka med bilen. Jag andas ut och vi åker vidare. Mot Svågertorp bär färden där tåget tog oss vidare till Köpenhamn. Det blev en trevlig fika på Ströget följt av en obligatorisk röd pölse.

        

Sedan väntade dagens huvudaktivitet



Vilken mäktig upplevelse det var. En helt underbarföreställning. Och vet ni vad som gör denna present så bra och speciell? Det är något som jag verkligen gillade men som jag antagligen aldrig fått se om det inte var för Linda och Emma. Jag hade nog inte tänkt tanken ens.



Kommentarer
Emma säger:

Tack för en trevlig dag!



Kram Emma

2009-02-15 @ 22:48:52
URL: http://emisen.blogspot.com
Linda säger:

Instämmer med föregående talare... Det var riktigt trevligt. :)



Kram och godnatt

2009-02-15 @ 23:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0