Semester

Nu har vi packat väskorna för en minisemester. Imorgon åker vi till Göteborg och kommer hem igen på tisdag. Faster ska bo hos Bono och se till att han har det bra. Vilket projekt det var att packa till Ludvig. För jag tror inte alls att de har sånt vi behöver I Göteborg. Blöjor, mat, flaskor, muggar, haklappar. En miljon sagellappar.
För er som inte är insatta är det Gothia cup i innebandy. Fredrik lade fram ett sånt fint förslag om att vi väl kunde åka på en liten semester till Göteborg. Bo på hotell och mysa med familjen. Det är ju roligt med innebandyn också. När jag senare tackat ja slank det ju fram att det fanns en liiiten baktanke med det hela. - Jo, kanske jag kunde vara med och ta hand om F 18-laget...? Naiv som jag är hade jag blivit lurad till att tro att vi skulle få umgås en hel helg. Men i vilket fall som helst ska det bli roligt att komma iväg. Ludvig älskar ju innebandy, och jag också. Att jag får dela min mans uppmärksamhet med 15 andra tjejer i artonårsåldern kan jag leva med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0