Trött

De senaste dagarna har jag varit så fruktansvärt trött. Ludvig har sovit som en kratta på nätterna också. Idag var det dock mycket bättre. Då vaknade jag en gång mitt i natten och var alldeles förvånad över att jag sov. Sen kunde jag inte somna om eftersom att jag var lite i ett chocktillstånd. Dumt. Annars har det varit mest innebandy idag. Både herr- och damlaget har spelat hemma. Både dam- och herrlaget vann. Trots det måste jag säga att det var två tråkiga matcher att titta på. Vi körde hem efter andra perioden på damernas match. Imorgon gör jag premiär i B-laget. Det ska bli intressant. Kommer det ingen uppdatering framåt kvällnigen har jag väl dött ellet nåt. Håll utkik.

Kommentarer
Linda säger:

Jag ber om ursäkt för att vi var så överlägsna och inte kunde bjuda på en spännande match. Hehe. :) Lycka till i eftermiddag!

2009-01-11 @ 13:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0