Härliga söndag

Idag har vi varit ute halva dagen. Tog en lååång promenad med en kaffepaus hos farmor och farfar. Det var hur underbart som helst. Det var inte ens jättekallt. Bara lite kallt på hemvägen då det blåste lite. Jag har dessutom varit lite flitig idag och lagat mat till Ludvig. Storkok minsann. Nu spelar mina vänner Cluedo. Men dum som jag är åkte jag ut för ett tag sedan. Ganska skönt dock så hinner jag blogga lite innan natten kallar.

För övrigt måste jag nog berätta att Ludvig sover betydligt bättre om nätterna sen tanden bröt igenom. Fortfarande vaknar han någon gång då och då för att få nappen men inte längre tusen gånger. Härligt.

Kommentarer
Linda säger:

Jag tror att det är Herr Tvärvigg som har begått ett brott i danssalongen vid middagen. Vi får ha revansch snart tycker jag!

2009-03-15 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0