Hundra år sedan

Kanske inte riktigt.... Men det var väldigt längesedan min mamma åkte bil. Men idag hände det. Helt plötsligt kom pappas bil körande på Balders. Med mamma i passagerarsätet! Det var roligt att se. Hon har fått en reserullstol så nu ska de ut och fara skåne runt. Idag var det Höllviken och kanalen som väntade på dem och fikakorgen var packad. Emil och mammas assistent var intryckta i baksätet.



Annars har Ludvig tetats med mig idag. När han låg på skötbordet kastade han ner en leksak i Bonos välfyllda vattenskål så att det blev vått på halva tvättstugegolvet. När jag precis bemödat mig att torka upp alltihop och sträcker mig efter en blöja i skåpet hör jag lite skvalp igen. Tror ni inte att barnet kissar floder på golvet och bänken? Jovisst! Han älskar vattenlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0