Nej!

Det är  inte godmorgon när klockan är kvart över fem. Jag vet inte vem som har tutat i vår bebis det. Nu sitter jag och undrar varför jag inte passar på att sova när han gör det. För övrigt är jag också lite bitter över inställda planer ikväll och att jag inte är på jobb och äter fredagsfrulle. Där har ni morgonens status.

Igår bestämde vi äntligen med Anna och Martin att vi skulle ses ikväll. Det var längesedan vi träffades alla tillsammans. Ungefär en timme senare hör Anna av sig och berättar att Alma blivit sjuk. Stackars liten hade kräkt och kräkt och kräkt. Fredrik ringde nyss och rapporterade att det blivit lite bättre, så nu är jag lugnare. Det är inte roligt med magsjuka på så små barn. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0