Sätt ut mig på en åker

Låt mig tjäna som fågelskrämma. Där tror jag att jag hade kunnat göra nytta. Om det inte är för mycket begärt med önskemål hade det varit fint med ett jordgubbsplantage.

Den senaste tiden har jag känt mig skrutten. Så fort jag försöker göra mig fin känns det mest som ett patetiskt försök från en tant i 50-årskris. När jag inte försöker är det ännu värre. Igår tyckte jag dessutom att jag luktade illa. Håret är vad det är. Inga fina kläder har jag. I alla fall inte som sitter bra. Provade kläder igår med det sänker mig bara ännu mer. Med en hy vit som filmjölk och en kropp som en tioåring (förutom min gigantiskt breda bakdel) är det inte många kläder som gör sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0