Söndag

Igår var trevligt. Mellanstadiedansen gick hem på Kristall och vi hade riktigt trevligt. Efter att ha skakat så mycket var vi hunriga och fick lite mat på Shell. Sen kom Fredrik och hämtade oss.
I morse hörde coach av sig och frågade om jag kunde spela match idag. Såklart kunde jag det. Det var riktigt kul trots att vi förlorade med 2-1. Nu är kroppen helt slut och antagligen kommer jag väl inte att kunna röra på mig imorgon.

Annars har jag fortsatt utöka mina matvyer idag genom att äta lite älgfärsbiffar. Fredrik har varit kung i köket med mig och farmor som assistenter. Köttet får vi tacka vår vän jägaren för. Fast jag måste erkänna att jag bara tog en tugga. Det är ganska tramsigt att jag såg en söt älg springa omkring när jag försökte sätta det i mig. Men det är ett fakta. Och bara jag tänker på det nu så vänder det sig i magen. Tänk så många grisar och kossor jag ätit i mina dar utan att blinka. Varför skulle det vara skillnad med det här? Dessutom bjöds det på dovhjorts-köttbullar. Men dessa gick inte ens in i munnen efter att jag försökt mig på älgen.

Kommentarer
maria säger:

Haha.. du är så rolig!

2009-03-01 @ 21:56:27
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0