Äntligen Rosa

Ända sedan Ludvig låg i magen och gick under namnet lillen har jag försökt bearbeta Fredrik.
 - Men EN klänning går väl bra?
 - Nähä... Men om den är blå då?
Som om en klännning eller en rosa kofta skulle göra honom någon skada. Men mannen är väldigt hård i den frågan. Jag har liksom börjat ge upp.
Men så idag, när jag var på Bejbi-Bejbi hittade jag något kul. En tröja som är i alla fall lite rosa som både jag och Fredrik tycker om. Äntligen!



Vi har myst med Anna och Alma hela dan idag. Förutom Ludvigs raseriutbrott som kommit då och då har det varit en väldigt mysig dag. Barnen leker så bra med varandra nu. Ludvig var väldigt slappig då han inte var arg. Kolla in Almas coola jeansleggings från Bejbi-Bejbi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0