Motionera mera

Idag har jag betett mig som om jag vore en riktig hurtbulle. Först cyklade jag till mamma för att äta frukost. Efter det syklade jag hem för att hämta vagnen och promenera till stan. Därefter gick jag till och med en omväg på vägen hem. Helt otroligt.
Jag vägde upp det med att äta lite kladdkaka till kvällskaffet.

Höstens projekt borde verkligen vara att komma i form. Typ jul -09, för jag borde inte vänta till beach -10. Frågan är bara vad jag ska ägna mig åt. Jag vet inte om jag kan hålla mig borta från innebandyn men frågan är om jag vill fastna i jag-måste-va-med-på-alla-träningar-och-matcher-träsket. Kanske man skulle prova friskis eller nåt? Tips?



Sötaste Ludvig skulle baka lite till sin favvomamma idag. Om ni undrar varför han ser lite ledsen ut så är det för att han inte riktigt vet hur han ska reagera när två vuxna (kanske det kan ha varit jag och Mosse) börjar gapskratta högt.

Kommentarer
Carolin säger:

Haha, sötnöt! Han ser helt förtvivlad ut :)

2009-09-10 @ 23:20:45
URL: http://makemebreathe.blogg.se/
Anonym säger:

Sötaste lilleman... Tycker att mamman och mostern ska tänka på konsekvenserna av tidig ut skrattning, hans självkänsla tar sig en törn. Näe, skämt å sido, han får lära sig att skratta med er när han är rolig det lilla charmtrollet.



Kram kram

2009-09-10 @ 23:39:48
URL: http://emisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0