Superdejt

Idag har vi träffat Lotta oh underbart söta lilla Viktor. Det som från början var tänkt som en eftermiddagsfika blev senare också middagsmys eftersom vi kom underfund med att vi båda två var manslösa. Eller jag hade min på ovanvåningen men det räknas ändå som att han är borta.

Viktor uppförde sig exemplariskt och hans mamma fick äta både fika och middag. Kanske hon fick slänga det i sig men det kan jag tycka hör till bebistiden. Den där koliken Lotta pratar om tror jag bara att hon hittar på. Jag blev riktigt bebissjuk så när mannen visar sig här nere får jag väl börja projekt övertala mannen att skaffa ett syskon. Ludvig är också väldigt intresserad av bebisar och klappade så fint på Viktor.



Kommentarer
Sessatessan säger:

Ludvig verkar ju trivas bra med smått i närheten...!!!

2009-09-15 @ 10:03:08
URL: http://sessatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0