Nytt

Spännande och skrämmande. Roligt och sorgligt. Ny utmaning - nytt liv

Jobb är vad det handlar om. Om två veckor lite drygt lämnar jag mina underbara kollegor för nya utmaningar. Jag måste säga att jag är ganska stolt över mig själv som vågat ta steget. Jag tror inte att många skulle bli förvånade om jag hade jobbat kvar på samma ställe i 20 år. Nu blir det inte så.
Det ska bli underbart att vara ledig tillsammans med familjen på helger och kvällar. Däremot blir det inga mysiga frukostfikor med tjejkompisarna i veckorna.

Denna veckan har inneburit massos av tankar och bollar i luften. Just nu känns det verkligen som all luft gått ur mig. Kanske jag borde söka upp sängen för lite ny energi?

Kommentarer
Sessatessan säger:

Jag är så glad för din skull vännen men ledsen för vår skull. Du kommer att lämna ett tomrum efter dig...



Vi får se till att ha eftermiddagsfikor istället och kanske någon förmiddagsfika när du är ledig alla röda dagar... och vi som jobbar på sjukhuset tvingas jobba...



GRATTIS än en gång!!!! KRAAAAM!

2010-04-11 @ 13:00:06
URL: http://sessatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0