Söndag

Har haft en underbar söndag, där det egentligen inte har hänt något. Alltså helt enligt planerna i mitt nya liv.
Efter en lugn morgon med frukost tillsammans med hela familjen (det är inte varje dag det inte) så gick jag och Ludvig ut i solen en stund. Försökte kratta bort all singel från uppfarten som under vintern hamnat på gräsmattan då vi skottat, men jag insåg snart att det var näst intill omöjligt. Eller i alla fall mycket tråkigt.
Så istället gick vi till lekplatsen och träffade en ny kompis från området. Till min bestörtning insåg jag att Ludvig lärt sig klättra upp till rutchkanan alldeles själv. Är han så stor? Såklart blir jag lite stolt också.

När näsorna var härligt tomteröda och rann värre än niagarafallen vandrade vi hemåt för lite omelettlunch. Sedan vilade vi alla tre middag i vår säng.
Eftermiddagen bjöd på lite bus och dessutom lyckades jag muta ut mannen på en promenad. Nu har vi svullat i oss lite pizza och jäser i soffan. En kopp kaffe smakade riktigt bra efter en kort calicipaus i drickandet.

Sammanfattning: Underbara söndag

Kommentarer
Sessatessan säger:

Låter som en helt underbar söndag!!!!

2010-03-14 @ 21:20:51
URL: http://sessatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0